Zboží je standardně zasíláno prostřednictvím přepravní služby DPD. Požadavek na zaslání zboží jiným dopravcem je třeba specifikovat v objednávce. Pokud je zboží skladem, nejpozději do 3 dnů, pokud zboží není skladem obvykle do dvou týdnů nebo dle dohody. Zboží je zasíláno na adresu uvedenou kupujícím v objednávce. Maximální váha balíku je 30kg při splnění rozměrových parametrů. Balíky těžší nebo neskladné jsou řešeny individuálně a cena přepravy je dle dohody. Manipulační poplatek za dodání objednaného zboží bude účtován následujícím způsobem:
Toptrans - neskladné balíky a paletové zboží - dle ceníku (https://www.toptrans.cz/preprava/cs/vypocitejte-si-cenu-prepravy-vasi-zasilky/)
Cena za zaslání zásilky Zásilkovnou na dobírku je 25,- Kč bez DPH ( 30,- Kč včetně DPH).
Objednávky s individuální nebo paletovou přepravou považujeme za závazné až po odsouhlasení ceny za dopravu.
Manipulační poplatek (poštovné) je splatný spolu s úhradou kupní ceny za zboží při dodání zboží, není-li dohodnuto jinak. Dle požadavků zákazníka lze dodat zboží i do jiných států, kdy výše nákladů na dodání zásilky bude vždy předem upřesněna individuální dohodou.
Zboží dodávané prostřednictvím přepravce je vždy prodávajícím zabaleno do ochranných obalů způsobem obvyklým, tak aby se předešlo poškození zboží. Použité ochranné obaly, resp. jejich potisk či popis nemusí korespondovat s dodávaným zbožím. Ochranné obaly, užité pro přepravu zboží, jsou určeny k jednorázovému užití a jsou nevratné.
V případě odmítnutí převzetí zboží zaslaného prostřednictvím přepravce na základě platné objednávky potvrzené prodávajícím z jiných, než zákonných důvodů je prodávající oprávněn po kupujícím požadovat náhradu škody, která bude prodávajícímu způsobena.
Kupující je povinen prohlédnout zboží podle možnosti co nejdříve po převzetí zboží, nejdéle však do 24 hodin od převzetí s výjimkou případů, kdy zboží bylo předvedeno na prodejně a případné poškození zboží uplatnit u prodávajícího do 24 hod od převzetí zboží. Kupujícímu spotřebiteli je tento postup doporučen s ohledem na předcházení případným problémům spojených s pozdější reklamací stavu dodávky.
Prodávající odpovídá kupujícímu spotřebiteli za to, že zboží je v okamžiku převzetí ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad, a to ve smyslu § 616 o. z. Při rozporu dodaného zboží s kupní smlouvou má kupující nároky vůči prodávajícímu ve smyslu § 616 o. z.
Kupní cenu za dodávané zboží je možno, dle volby kupujícího, zaplatit hotově nebo kartou při převzetí zboží v sídle firmy prodávajícího, hotově nebo kartou při převzetí zboží na dobírku, kartou v e-shopu přes platební bránu, on-line bankovním převodem, bezhotovostním převodem předem na základě zálohové (proforma) faktury - zboží bude odesláno až po připsání částky na účet prodávajícího.
Dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí)
Kontaktujte nás prosím emailem na eshop@agrotrans.cz, kde uveďte číslo nákupního dokladu, své jméno, přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím. V pracovní dny Vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.
Dodávka je mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud zjistíte poškození zásilky až po odjezdu dopravce, je nutné reklamaci uplatnit u dopravce a oznámit nám podrobnosti emailem na eshop@agrotrans.cz (uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a kontakt přímo na sebe). Náš pracovník vyřizující škody Vás bude kontaktovat.
Zboží jste si vyzvedli osobně a přesto jste doma zjistili, že je mechanicky poškozené
Bohužel i to se může stát. Abychom Však mohli takovouto reklamaci řešit, je bezpodmínečně nutné oznámit tuto skutečnost písemně emailem na eshop@agrotrans.cz nebo telefonicky na číslo +420 737 480 736 a to tentýž pracovní den. Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel. Zboží nesmí být použité – po použití (montáži, sestavení dílu dohromady atd.) bude postupováno dle reklamačního řádu, kde může být reklamace zamítnuta.
Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Agrotrans s.r.o. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem). O průběhu reklamace budete informováni emailem nebo telefonicky o tom, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána či že si ji máte možnost vyzvednout v naší pracovní době v provozovně Horní Sytová 101, 512 41, Víchová nad Jizerou.